|
|
909b978e02
|
Language and formatting
|
2025-05-30 10:44:50 +02:00 |
|
|
|
423b7f1f70
|
tror det borde vara fixat med att SSE överbelastar servern
|
2025-05-29 11:11:24 +02:00 |
|
|
|
7aa5c8acb9
|
småfix
|
2025-05-28 16:11:24 +02:00 |
|
|
|
bb23bd822e
|
städat bort onödiga prints och kommentarer
|
2025-05-28 15:50:47 +02:00 |
|
|
|
4cfcc92b59
|
lagt in två flaggor _isRetrying och _isStopping i SSE
|
2025-05-28 14:02:46 +02:00 |
|
|
|
897dbbd0c3
|
troligtvis fixat DDOS
|
2025-05-26 10:36:26 +02:00 |
|
|
|
e1833d9c10
|
tester för att fixa server kraschen
|
2025-05-23 14:29:48 +02:00 |
|
|
|
278ec9c9f1
|
lagt in så att man kan lyckas eller misslyckas med challengs, räknar turordning, antal rundor och maxrundor på 10.
|
2025-05-22 11:18:24 +02:00 |
|
|
|
a13d9bacfe
|
Lagt till så att den hämta challanges baserat på vilt eller lugnt och visar dem på hjulet.
|
2025-05-21 15:34:24 +02:00 |
|
|
|
f94f07cb22
|
mer skydd mot överanslutning med flaggor i SSE
|
2025-05-21 13:20:05 +02:00 |
|
|
|
dda5141929
|
fixat så att man kan hämta alla spelares turnOrder, och synkat så att när en snurrar hjulet flyttas alla till samma challenge som är med i lobbyn
|
2025-05-20 23:51:52 +02:00 |
|
|
|
988e1735ac
|
implementerat flux sse. Nu kan man joina/leave lobby och endast lobby host kan initiera spel
|
2025-05-20 14:56:50 +02:00 |
|
|
|
8f833eb003
|
test av websocket på localhost
|
2025-05-19 11:49:14 +02:00 |
|
|
|
fcd6a55192
|
Ändrat url för calls till backend till jenkins
|
2025-05-15 14:49:45 +02:00 |
|
|
|
a263cbc557
|
ÄNDRAT URL FÖR BACKEND CALLS TILL JENKINS
|
2025-05-15 14:49:13 +02:00 |
|
|
|
0707543b69
|
fixat så att oauth funkar med accesstoken,refreshtoken och att dessa uppdateras per automatik om refreshtoken är valid. Samt en http interceptor och httpclient för backend calls
|
2025-05-15 14:42:18 +02:00 |
|
|
|
d76d2428c4
|
massor om google oauth och interceptors och sånt
|
2025-05-14 17:00:08 +02:00 |
|
|
|
2fefdc1f39
|
massa småsaker om olika saker för oauth
|
2025-04-30 12:00:36 +02:00 |
|